Sık geçen başlıklar

galatasaray'ın 16/17'de cl'ye gidemeyecek olması 1

ekşi'de gör
zannedersem 4,5 yil sonra bir derbi kazandi diye cl'ye 10 senede bir gittigini ve gidince de 8 yiyip dondugunu unutan besiktasli kardeslerimi sevindiren bir olay.