Sık geçen başlıklar

galatasaray'a gelen en kötü yabancı oyuncu 1

ekşi'de gör
kevin grosskreutz’u saymazsak şayet ki gelip gelmediği bile muammadır. bence lucas ontivero’dur. adam yeni messi olacak dedik, 4 farklı sezon 4 farklı takıma kiraladık, sayemizde traveller oldu kendisi.

en son malezya’da oynuyordu. messi duysa dava açarmış bize.