bari renkleri de değiştirilsin, tam olsun.
ben beşiktaşlıyım ama bu takımlar her biri kızsak da, arada sataşsak da bizim tarihimiz, değerimiz. saçmalamayın artık.
edit: "de da ayrı olmalı" perileri düzelttirdi. haklılar.
18.07.2017 · 3. sıra
perkins tp
17.07.2017 03:05 ~ 14:33