Sık geçen başlıklar

galatasaray'ın yeni logosu 1

ekşi'de gör
bari renkleri de değiştirilsin, tam olsun.

ben beşiktaşlıyım ama bu takımlar her biri kızsak da, arada sataşsak da bizim tarihimiz, değerimiz. saçmalamayın artık.

edit: "de da ayrı olmalı" perileri düzelttirdi. haklılar.