şu an gsnin kale arkasında bulunan ultraslan taraftar grubunun lideri sayılan sebahattin şirin,nam-ı değer sabo reisi 90li yıllardan beri bilirim. ramazan ayında oruç tutmayan gs taraftarlarını tokatlardı, bilet vermezdi. o dönemler hep nurcu derlerdi. hakan sukurlerle ariflerle hep bi diyaloğu vardı.
bu tarz subliminal mesajları da sevdiklerini hatırlayınca acaba mı dedirtti bu kareografi.
24.10.2017 · 6. sıra
babacooo
23.10.2017 01:17