Sık geçen başlıklar

galatasaray bizim dostumuz değil 1

ekşi'de gör
aziz yıldırım beyanatı. o kadar üzgünüm ki galatasaray'ı dost saymadığına...

kadıköy'de kupa kaldırmışız suçumuz da oymuş. ne büyük kabahat. sanki kendisi tt arena'da şampiyon olsa kupayı kaldırmak istemez. arkadaş kurallar belli. kaldı ki o kupayı alırken stadın ışıklarını söndürmeye varan saygısızlığı da galatasaray yapmadı.

bunları yazarken kadıköy'deki 6-0'lık maçta fenerbahçe'nin gollerini alkışlayan özhan başkan geldi aklıma... bir de fenerbahçe cumhuriyeti, fenerbahçe ve diğer 17 kulüp ve bir gün herkes fenerbahçeli olacak laflarını söyleyen aziz yıldırım'a bak.

http://www.ntv.com.tr/…degil,eymtfrcop02g-66pyu4uma