Sık geçen başlıklar

galatasaray balı 5

ekşi'de gör
önce hakem iyi olunca galatasaray a koyuyorlar dediler, sonra avrupa da devam etmesi bizim hayrımıza yoruluyorlar dediler şimdi de galatasaray balı demeye başladılar.
kuşların psikolojik ruh analizini yapabilmek hiçte zor değil, gördüğünüz gibi çıldırmış haldeler.
yeminle bal akıyor paçalarımızdan. bala göte şampiyonlar ligine gittik. ama bizi orda bu gidişle pis sikecekler.
koydukça ses çıkartan baldır , sesi duyanlar beri gelsin.
şampiyonlar ligi tarihinde ilk defa kolay gruba düştük, bir de galatasaray balı deniyor. real madrid ve juventus'un olduğu, barcelona, liverpool ve roma'nın olduğu gruplara dedemspor düşmüştü daha önce zaten.
"adamlara astana geldi bala bak aq" diyeceğine "astana bile cl'de oynuyor, biz oynayamıyoruz." diye düşün sığır seni.