a101'de antep fıstıklarını kasa altına saklıyorlardı, isteğe bağlı olarak kasada alabiliyorsunuz. burası migros sanırım daha üst düzey bir çözüm ile koruyorlar.
vay be 10-15 sene önce bu çerezlerden her ay 3-5 kilo alırdık, hiçbir lüksü yoktu şimdi göt kadar paketteki halinin fiyatına bak. haliyle çalınmasın diye koruyorlar.
enflasyonu yüzde 8 olan ülkede yaşanandır.
30.11.2019 · 39. sıra
eksi peace
29.11.2019 16:01 ~ 16:13