bir işe yaramayacak indirimdir. erdoğan'ın amacı sadece ve sadece bakın biz kdv'yi indirdik esnaf indirim yapmıyor, zamların sebebi biz değiliz demek.
hemen hemen haftada 2 kere benzine zam gelirken, elektriğe %150 zam gelmişken kimse aa kdv indi, fiyatlar düşecek diye bir beklentiye girmesin.
14.02.2022 · 44. sıra
gkhns
13.02.2022 00:05