Sık geçen başlıklar

gıdada kdv'nin %1'e indirilmesi 2

ekşi'de gör
bir işe yaramayacak indirimdir. erdoğan'ın amacı sadece ve sadece bakın biz kdv'yi indirdik esnaf indirim yapmıyor, zamların sebebi biz değiliz demek.

hemen hemen haftada 2 kere benzine zam gelirken, elektriğe %150 zam gelmişken kimse aa kdv indi, fiyatlar düşecek diye bir beklentiye girmesin.
raflara yansımayacak indirimdir.

kimse kdv indirimini fiyatlara yansıtmaz, aradaki farkı da kar olarak cebe indirirler.

geçen sene yeme içme sektörü için kdv oranı yüzde 8’den 1’e indirildiğinde hiçbir işletme indirim yapmamıştı. yine değişen bir şey olmayacak.

akaryakıt, doğalgaz, elektrik, hammade fiyatlarını düşürmeyip yerli üretimi desteklemediğin sürece raftaki hiçbir ürünün fiyatı düşmez. bu kdv indirimi sadece fırsatçı dedikleri 3-4 harfli zincir marketlere yarar.