türk tabipler birliği’nin “sağlık bakanı vaka sayılarını gizliyor, türkiye vahim bir tabloyla karşı karşıya” diye tabir ettiği dönemde doğu ve güneydoğu kaynıyordu.
akp ve mhp de bunu söyleyenleri teröristlikle suçluyordu.
tertemiz covid oldu hepsi. sonra sağlık bakanı gerçek vakaları 30 binli sayılarla açıklamaya başladı.
şaşırılmaması gereken tablodur. bölge tabiriyle “ma hepimiz korona olduk zaten”
03.03.2021 · 14. sıra
zerdest
02.03.2021 00:04