Sık geçen başlıklar

güneydoğu anadolu'nun covid başarısı 2

ekşi'de gör
türk tabipler birliği’nin “sağlık bakanı vaka sayılarını gizliyor, türkiye vahim bir tabloyla karşı karşıya” diye tabir ettiği dönemde doğu ve güneydoğu kaynıyordu.

akp ve mhp de bunu söyleyenleri teröristlikle suçluyordu.

tertemiz covid oldu hepsi. sonra sağlık bakanı gerçek vakaları 30 binli sayılarla açıklamaya başladı.

şaşırılmaması gereken tablodur. bölge tabiriyle “ma hepimiz korona olduk zaten”
ne başarısı kardeşim. sürü bağışıklığı. salgının ilk ve orta periyotlarında her iletişime geçtiğimiz pozitif çıkıyordu. bahsettiğim dönemlerde rekor seviyede vakalar vardı burada. 500 daireli sitemizde olmayan 40-50 hane kalmıştı. eğer mutasyon mevzusu etkili olursa veya antikorlar zamanla kaybolursa bu rekorlar kırılmaya devam eder.

edit: yukarıda halk bilinçli, hukuka ve devlete saygılı falan yazan kişiye patlamalı kahkaha attım ahahahahha....