türkiye’deki yakınlarından yakınan almancıdır. baya öfkelenmiş.
diyor ki; siz bize ‘oh hayatınız kebap’ diyorsunuz ama alman devleti bize bedavadan para vermiyor. biz günde 8 saat eşek gibi çalışıp da bu paraları alıyoruz.
adam haklı. siz tabi türkiye’de günde 3-4 saat çalışıp paydos ediyorsunuz. sonra da vay efendim ben neden sefilim. sen de çalış günde 8-9 saat bak bakalım zengin misin değil misin?
video
07.11.2020 · 32. sıra
medeniyet
06.11.2020 12:47 ~ 13:55