Sık geçen başlıklar

günde 16 saat çalışmayacaksanız yazılımcı olmayın 1

ekşi'de gör
sürekli günde 16 saat çalışan adamdan, başta kendisine olmak üzere, kimseye hayır gelmez. o yüzden yanlış önermedir. 15 yıla yakın sektör deneyimi olan biri olarak söylüyorum. ilk bir saatten sonra, çözmeye çalıştığınız sorunun etrafında dönmeye başlarsınız zaten. eğer sprint bazlı çalışmaktan söz ediyorsak, verimli bir 3-4 saat gayet yeterlidir.

öte yandan yazılım işi, front end ya da back end fark etmez, sürekli bir çıraklık işidir. bu anlamda evet, sadece sprint maddeleri için değil, yeni şeyler öğrenmek için de en azından bir iki saat ayırmanız gerekir her gün.