"gülerek ben yemek yapmayı bilmem ki diyen erkekten farksız kızdır."
bal gibi de farkı var. anne olsa, bebeği ek gıdaya geçince çorba bile yapamayacak doğru düzgün. hiç alt tarafı bebek yemeği demeyin. onların da damak tadı var. kıvamını tadını tuzunu beğenmezse yemiyor.
bak kocasına yemek yapmaktan falan bahsetmiyorum bile. onu söylesem zaten duvar diplerinde kurşuna dizersiniz.
17.08.2023 · 39. sıra
yasam kullanma kilavuzu
16.08.2023 07:21