"siz" demiş, "siyasi eleştiri sevmiyorsunuz" demiş. "siz iktidar eleştirisi seviyorsunuz" demiş. bir yazar arkadaş demiş bunu. kahkaha attım okurken. e evet arkadaşım, siyasi eleştiri dediğin zaten iktidar eleştirisidir yav. gücü elinde tutanın, devlet olanaklarına sahip olanın eleştirilebilmesidir. muhalefeti eleştirmekte ne var, her dakika yarınlar yokmuşçasına sövebiliyorsunuz adamlara. yine de tatmin olamıyorsunuz yahu çok enteresan.
ha bir de zaten memleketi 17 yıldır kılışdar yönetiyor da, biz ona rağmen badem eleştirisi görmeyi tercih ediyoruz.
26.03.2019 · 33. sıra
kuyles
25.03.2019 05:24