deliriyorsunuz di mi amk?
bu adamı ailesiyle, sevdikleriyle, kızlarıyla, günlük hayatında gördüğünüzde kafanızdaki kürt imajı sarsılıyor. sizden daha mutlu, daha medeni, daha sevecen bir adam argümanlarınızı yok ediyor. alay edemiyorsunuz "devlet bize bahmiyr" diyemiyorsunuz. onların da bu memleketin güzel insanları olduğuna inanamıyorsunuz. onların barışı sizden çok arzuladığını göremiyorsunuz ya da o kadar çok görüyorsunuz ki deliriyorsunuz.
hadi başlayın, katil, terörist demeye.
06.07.2015 · 6. sıra
minesota
05.07.2015 23:19