Sık geçen başlıklar

gözlüksüz lenssiz mükemmel gören insanlar 2

ekşi'de gör
kıskandığım insanlardır. gözlük olmadan yanımdan geçen arkadaşımı tanıyamıyorum, en önde oturduğum halde tahtayı net göremiyorum.
cok uzagi goremiyorum iste gözlük kullanmadan da araba kullaniyorum diyen insanlarin tabi ki umurunda olmaz. lens kullanmadan ayni oda icinde ananla babanı ayirt edemeyecek kadar bozuk olsun da o zaman goreyim nasil umurunda olur.