ulan şu başlığın ilk entry'lerine bakıyorum da "olma ihtimali 0 olan şey, attan inip eşeğe binmek, fm'de kaçıncı sezondasın" gibi şakalar, komiklikler yer alıyor.
alalım mı lan topal'ı da elinizden?
ağlatalım mı sizi?
naapcan ?
aziz'i mi boykot etcen?
01.09.2016 · 35. sıra
konus sen dinliyorum
12:28