kimbilir kendisini seçen halka ne değerli, ne değerli hizmetler yapmıştır ama şahsımın adını ilk kez duyduğu vekildir..
her şey bir yana, böyle sistem mi olur amk..
hayatta görmediğin, görmeyeceğin insanları "seçiyorsun"
milletvekili olmalarını ve yedi sülalelerinin zengin olmasını sağlıyorsun..
güya bunlar seni temsil ediyor..arada tanıdık biri yoksa git bakalım yanlarına yanaşabiliyor musun?
sonra da kendilerine büyük büyük sıfatlar veriyorlar..yüce, halkın iradesi gibi..
şimdi bu kadın kimdir..nedir..kim seçti, seçenin haberi var mı?
komple tiyatro amk.
21.01.2017 · 3. sıra
80 li yillari cok ozluyorum lan
20.01.2017 00:05