bir fenerbahçeli olarak sabah akşam başlığında ağlanmasını gereksiz bulduğum topçu.
rakibin yapıyorsa sen de yapacaksın. yok yapmıyorsan uefa'ya bunun hakkında başvuruda bulunacaksın. yönetim nezdinde bu konu ile ilgili böyle bir başvuru yapmıyorsan zaten sen de bu işleri yapıyorsundur. herhangi bir gariplik görmemişsindir bu transferde.
sonuçta iki türlü de ağlamaya gerek yok demektir.
09.09.2023 · 48. sıra
saik fait
08.09.2023 00:56 ~ 01:03