Sık geçen başlıklar

fredrik midtsjö 3

ekşi'de gör
bir fenerbahçeli olarak sabah akşam başlığında ağlanmasını gereksiz bulduğum topçu.

rakibin yapıyorsa sen de yapacaksın. yok yapmıyorsan uefa'ya bunun hakkında başvuruda bulunacaksın. yönetim nezdinde bu konu ile ilgili böyle bir başvuru yapmıyorsan zaten sen de bu işleri yapıyorsundur. herhangi bir gariplik görmemişsindir bu transferde.

sonuçta iki türlü de ağlamaya gerek yok demektir.
pendikspor 3 milyon euroya transfer mi yapıyormuş sorusunu bana sorduran ve oldukça güldüren futbolcu. bu kadar özgüvenli sahtekarlık görülmemiştir. o kadar eminler herhangi bir inceleme yaptırım olmayacağından. bu vizyonu devam ettir pendik bak muleka var elimizde 5 e bırakırız.