Sık geçen başlıklar

fransızların tuvaletten sonra ellerini yıkamaması 1

ekşi'de gör
avrupalı bir çok halktan daha hijyenik olduğumuz bir gerçek ama arkadaşlarda o kadar aşağılık kompleksi var ki bunu kabul etmek istemiyorlar. sanki bilim, kültür, vs.'de öndeyiz diyoruz anasını satayım. tamam orta doğulu bir halk olabiliriz de hayvan değiliz, siz öyleyseniz bilemiyorum.

mesela benim üniversitede kaldığım yurtta avrupa'dan, amerika'dan exchange öğrenciler vardı. çocuklar bizim terlikle, ayakkabıyla gezdiğimiz yerlerde çıplak ayaklarıyla gezerlerdi. buna umumi tuvaletler de dahil. bizi silah zoruyla umumi tuvalette çıplak ayakla dolaştıramazsınız herhalde. ondan sonra o ayaklarla yatağa girerdi bir de ibneler. bu adamlar pisler, medeniyette bizden ne kadar ileri olursa olsunlar, fiziksel olarak pisler. bunu konuşmayalım mı, ne yapalım yani. sifon çekmeyi bilmeyen amerikalı karılar vardı. defalarca yurt müdürüne şikayet edildi bunlar. türkler yabancılarla aynı odada kalmak istemiyorlardı. çünkü bu adamlar odadaki her şeyi kendilerinin gibi alırlar kullanırlar. tırnak makasınızla tırnağını keserler, tarağınızı kullanırlar, ortalığı pis bırakırlar.

bırakın biz de haklı olduğumuz bir şeyle övünelim anasını satayım. kendinizi bu kadar maymun gibi bellemeyin.