Sık geçen başlıklar

fox kids çizgifilmlerini arşivden çıkarma talebi 1

ekşi'de gör
+1'imle desteklediğim taleptir. el altından versinler, atalım harddiskte dursun yani nedir olay 15 sene önceki kaliteli dublajlar devlet sırrı gibi saklanıyor?

kene, örümcek adam ve x-men serilerinin orjinal dilleri ayni tadı vermiyor.

(bkz: kaşık)