Sık geçen başlıklar

fotoğraf çektirmeyi sevmeyen insanlar 1

ekşi'de gör
benimdir. poz veremiyorum elimi kolumu nereye koysam bilemiyorum.
ömrümce çektiğim fotoğraf sayısı elliyi geçmez onlar da eş dost ısrarı, çocukken de böyleydim yalnız.
selfie çekmek bana ütopik geliyor, bir de o dudak büzmeli pozlar falan korkunç.
bir yere gidip oturunca tabağını falan çeken insan olursa yanımda onun adına utanıyorum. gez, ye , iç de nedir bu paylaşma merakı sanırım hiç bir zaman çözemeyeceğim.