Sık geçen başlıklar

forum.dev 1

ekşi'de gör
stackoverflow ve reddit var iken son derece gereksiz ve ayni zamanda beyhude bir caba.

efendim iste turkce, turkce kaynak filan diye gelmeyin. ingilizce bilmeyen adamdan yazilimci mi olur?