otobüsleri muavinsiz, ikramsız, televizyonsuz olduğu için tutmayacaktır.
hatta sözlük'te yorumları görür gibiyim; "otibise bagajımı kendim yerleştirdim, iki saatlik yol boyunca su bile vermediler ühühühü".
22.08.2019 · 32. sıra
xeuszt
21.08.2019 16:17