Sık geçen başlıklar

flixbus'ın türkiye pazarına girmesi 1

ekşi'de gör
otobüsleri muavinsiz, ikramsız, televizyonsuz olduğu için tutmayacaktır.

hatta sözlük'te yorumları görür gibiyim; "otibise bagajımı kendim yerleştirdim, iki saatlik yol boyunca su bile vermediler ühühühü".