yapılacak herhangi bir hatanın flört sürecini bitirme eşiği artık çok düştü. hızlı yakınlaşırsan da kaybedebilirsin, ağırdan alırsan da. karşı tarafın önceden belirlediği ve senin bilme imkanının olmadığı bir kriteri karşılamama durumunda bile iyi giden bir flört bitebiliyor. günümüzde acısıyla tatlısıyla ilişki yaşamak, ne aptalmışız diye geçmişi düşünmek kalmadı. herkes kendi ilişkisinde mükemmeli istiyor.
Sık geçen başlıklar
flört sürecini bitiren ölümcül flört hataları 5
ekşi'de görkendi değerini arttırmak için yalan söylemesi. olmadığı mesleği söylemesi mesela, okumadığı kitaplardan okudum diye bahsetmesi, ilgilenmediği, bilgisi olmayan konularda bilgisi ve ilgisi varmış gibi davranması.
kısa ve diyalogu devam ettirmeyecek cevaplar vermek.
öncelikle bir diyalog içindeysek, ben sürekli konuşulacak konu bulup seni konuşturmak zorunda değilim, sen ünlü biri değilsin ve ben de seninle röportaj yapan bir muhabir değilim sonuçta değil mi ?
bir kere muhabbet açmaya çalışırım hadi en fazla iki kere, üçüncü de diyalog biter benim için çünkü iletişim kopukluğu olduğu bariz belli demektir. kimsenin nazını kaprisini çekemem, konuşmak istiyorsan konuşursun, istemiyorsan senden dünyada 3 milyar tane daha var, benim için özel ya da ulaşılmaz da değilsin sonuçta.
ne zaman böyle diyalogu bitirsem, mutlaka 2-3 gün içinde tekrar yazıyorlar. konuşmak istemediğim biriyse asla cevap vermem, belli başlı özelliklerini beğendiysem ve konuşmak istiyorsam bir şans daha tanırım ama yine aynı şekilde devam ediyorsa bir daha cevap vermem.
öncelikle bir diyalog içindeysek, ben sürekli konuşulacak konu bulup seni konuşturmak zorunda değilim, sen ünlü biri değilsin ve ben de seninle röportaj yapan bir muhabir değilim sonuçta değil mi ?
bir kere muhabbet açmaya çalışırım hadi en fazla iki kere, üçüncü de diyalog biter benim için çünkü iletişim kopukluğu olduğu bariz belli demektir. kimsenin nazını kaprisini çekemem, konuşmak istiyorsan konuşursun, istemiyorsan senden dünyada 3 milyar tane daha var, benim için özel ya da ulaşılmaz da değilsin sonuçta.
ne zaman böyle diyalogu bitirsem, mutlaka 2-3 gün içinde tekrar yazıyorlar. konuşmak istemediğim biriyse asla cevap vermem, belli başlı özelliklerini beğendiysem ve konuşmak istiyorsam bir şans daha tanırım ama yine aynı şekilde devam ediyorsa bir daha cevap vermem.
-naber cimcime yazmıyorsun hiç :)
-güzellik uykusuna mı yattın prenses :)
-kim kızdırdı bakiim küçük hanımı :)
-güzellik uykusuna mı yattın prenses :)
-kim kızdırdı bakiim küçük hanımı :)
eski ilişkilerinizi anlatmak.