Sık geçen başlıklar

fitness'a gitmeme sebepleri 1

ekşi'de gör
sıkıcı olması.

bu ara boş vaktim varken gitsem mi diye düşündüm. sonra da başlasam bile devam etmeyeceğimi öngörerek bu fikrimden vazgeçtim. çünkü fitness yaparken sıkılıyorum. mesele yorgunluk değil. beni halı sahaya, baskete filan çağırsınlar sabahtan akşama kadar canım çıksada oynarım. çünkü işin içinde bir oyun var ve eğlenceli. bu sayede yorgunluğu farketmiyorum bile. ama işte fitness öyle değil. fitness aletleri indirip kaldırmanın hiç bir eğlenceli yönü yok benim için. dolayısıyla sürekli yorgunluğumun farkında oluyorum ve zorlama bir şekilde hareketleri tamamlamaya çalışıyorum bu da bir süre sonra can sıkıcı bir hal almaya başlıyor.

fitness'ın tek zevkli yanı vücudunun gösterdiği gelişmeyi izlemek olabilir belki ama o da uzun süreçli bir iş.