Sık geçen başlıklar

firefox 1

ekşi'de gör
benim için bunu bırakmak, bir tiryakinin sigarayı bırakması kadar zordur. yıllardır firefox kullanıyorum, arada diğer tarayıcıları da denemek için kurdum fakat sonunda hep ona döndüm. ve yine bana göre formattan sonra ilk kurulacak programdır.