zaten adamlar bizden silah almazsanız bitersiniz yok olursunuz derdinde değiller bence. sadece hani tarafımız belli olsun diyorlar gibi geliyor bana yoksa şüphen mi var
o yüzden o komik olmayan “höhöhö ne üretiyorlarmış toplu iğne mi” esprilerinizi bi kesin.
finleri herhangi bi konuda küçümseyecek konumda değilsiniz. başınıza ne geliyorsa şu türk gazınız yüzünden geliyo. öfff.
11.10.2019 · 14. sıra
ylz
10.10.2019 00:00