osmanlılar tarafından kavm-i necip (soylu ırk) diye adlandırılan halk ve onların zihniyeti işte bu. sorsalar filistinlilerin kendileri de savaş mağduru. ama akılları hala tek bir yere çalışıyor. son on yılda 6 milyondan fazla arap mülteci bu topraklara dolduruldu. demografinin ve ekonominin bozulmasını geçtim, bu sapık zihniyetli insanlar başta türk kadınları olmak üzere ülkedeki herkes için tehlike oluşturmaktadır. ne zaman bu tarz bir görüntüye şahit olsam aklıma atatürk'ün şu sözü gelir:
''orduya ilk katıldığım günlerde, bir arap binbaşısının 'kavm-i necip evladına sen nasıl kötü muamele yaparsın' diye tokatladığı bir anadolu çocuğunun iki damla gözyaşında türklük şuuruna erdim. onda gördüm ve kuvvetle duydum. ondan sonra türklük benim derin kaynağım, en derin övünç membaım oldu. benim hayatta yegane fahrim, servetim, türklükten başka bir şey değildir.''
16.03.2022 · 48. sıra
korganov
15.03.2022 13:01 ~ 13:10