hahahahaha 2 gündür ağlıyorlardı, fiko çıktı biz de yapıyoruz dedi. şimdi çıkın başkanımızın sözlerini başka yerlere çekmeyin, aslında öyle demek istemedi falan deyin.
https://twitter.com/…tatus/1041298688818245632?s=19
abi çok güzel yaa, cidden çok güzel...
17.09.2018 · 40. sıra
eksibok
16.09.2018 15:26