idam cezasının niye olmaması gerektiğinin uygulamalı cevabı. eğer ülkede idam cezası olsaydı, bu gibi salatalarla bir sürü masum insan ipe gönderilebilecekti.
sürekli chp liderinin ve chplilerin terör örgütleriyle ilişkilendirilmesinin amacı halkı buna ısıtmak gibi geliyor bana. referandumla, 'fetöcüleri asacağız' diyerek kanun çıkarıp muhalif herkesi ipe göndermek .
ve daha da acısı, eğer idam cezasının yasallaşması, referandumla halkın önüne getirilirse, ezici bir çoğunlukla referandumda evet çıkar, hiç hile hurda muhabbetine bile gerek kalmaz.
23.04.2017 · 7. sıra
aynstayn was here
22.04.2017 00:01