her seçimde milletvekili kontenjan paylaşımı yapan da rahmetli ebemdi. 80 olsun 100 olsun diye kavga ediyordu bunlar. tabii tatlı tatlı kavgalar, öyle kardeş kavgası gibi. (anaaa ülker reklamına döndü. korkmayın lan hemen, darbe falan olmıcak. uyucam zaten birazdan)
tamam kavga demeyelim, pazarlık diyelim. aa pazarlık deyince de oslo geldi aklıma, pkk ile pazarlıklar falan. ulan ne hale getirdiniz ülkeyi. yatacak yeriniz yok, ceplediğiniz paralara güvenmeyin. bu millet bir ihaneti, bir de yalanı affetmez.
03.04.2017 · 15. sıra
nikkalmamisla
02.04.2017 00:12