işi son dakikaya yetiştirmiş tasarımcıya ait logodur. nerede görsem tanırım
duyar kasan tayfa toplanmış yine. güzel işe tabii ki saygı gösterilir ama logo yapma sitelerinden çıkmış gibi bi logo itelerlerse - üstelik cumhuriyet'in 100. yılı gibi özel bi olaya - tepki göstermek gayet normal. logodan, tasarımdan, göz zevkinden anlamayanlar gelip duyar kasıyor.
verdiği mesaja gönderme yaparak bi de logoyu güzelleştirenler var. beğenmedik diye vatan haini ilan edecekler nerdeyse. acayip adamlarsınız mk
galatasaray'ın cumhuriyet'in 100. yılı ile ilgili logosu:
görsel
fikir aynı. yine sonsuzluk işareti. daha fazla özen gösterilmeliydi ancak nispeten fenerbahçe'ye göre daha güzel tasarlanmış.
20.10.2022 · 43. sıra
theherif
19.10.2022 09:21 ~ 11:08