Sık geçen başlıklar

fenerbahçe'yi üç kelimeyle anlatmak 1

ekşi'de gör
şike yazanların sıçtığı başlıkmış*.

şike yapmanın değil yazmanın suç olduğuna inanıyor bu arkadaşlar heralde.

fenerbahçeli hukukçular derneğinin ilgili tweetinin altı şike yazanlarla dolmuş taşmış, hukuksal boyutta bile dalga geçiliyor bunlarla artık.

buyrun