şimdi fenerliler diyor ki, aynı sezon içinde oynanan iki turnuvalı sezonlar var. o sezonlarda iki şampiyonu da tescil edelim.
adama desen ki o zaman türkiye kupası denilen organizasyonunu kazananı da lig şampiyonu olarak kabul edelim. yer mi? yemez. ama türkiye kupasını 20 kez falan kazanmış olsalardı yüzsüzce onu da isterlerdi. çünkü fenerbahçemin büyüklüğü maydonuzundan gelir.
18.09.2019 · 17. sıra
benkisacasb
17.09.2019 08:45