fen lisesi mezunu olduğumdan mütevellit çoğu arkadaşımın seçtiği patikadır bu. tabi hepsi hacettepede okumadı ancak çoğu arkadaşım tıp fakültesini seçti.
ben çocukluğumdan beri mühendisliğe daha meraklı ve yatkındım, o yüzden o yoldan yürümeyi tercih ettim.
şimdi baktığımda, hepimiz nispeten iyi bir hayat standartı tutturduk gidiyoruz. tabii ki kimse zengin olmadı, maaşlı herhangi bir işle bunun olmayacağına hepimiz ikna olduk diye düşünüyorum. ama maksat zaten zengin olmak değildi, maddi anlamda kaygısız bir hayat yaşamak, sevdiğin mesleği yapmak, ve topluma faydalı olmaktı hepi topu. bunu da çoğumuz başardık galiba.
24.01.2024 · 38. sıra
sapmasacan
23.01.2024 01:53