Sık geçen başlıklar

fehmi mert günok 6

ekşi'de gör
öncelikle yediği gol %10000000 faul.

çok sağlam bir ahlaka ve karaktere sahip bir insan olduğu çok belli,kendisini hep sevmişimdir.buralara tırnaklarıyla kazıyarak gelmiştir.bu arada türkiye'nin en iyi kalecisidir.
hakan ve abdülkerimin mal gibi bakıp bomboş bıraktığı adamdan gol yedi diye boklanıyor...
lan gecen hafta brugge deplasmaninda mert olmasa 4luk 5lik oluyorduk amk. bir senelik performansi da asikar. bir ortaniz olsun lan, sakin.

ads deplasmaninda kotu bir ilk yari performansi sergilemekte olan kalecimiz.
futbol dan para kazanan birinin böyle bir gol yemeye hakkı yok gerçekten bıktım bu saçmalıklar dan.

edit: öyle bir saçmalık ki kendi kalesine en erken gol olmuş olabilir tarihteki.
hatalı goller yedin, ne söylemek istersin?

mert : öncelikle kestane balının diyarı zonguldak'tan tüm dünyaya selamlar...
fenerbahçe çok bonkör bir kulüp. elindeki en iyi kaleciyi kaybedip yıllardır volkan'a mahkum oldu.

tanım: milli takım kalecisi.