fenerliler bir tek kendi takımlarını desteklermiş.
(bkz: götüm)
geçen sezon başakşehir şampiyon olsun diye bir taraflarını yırtanlar kimdi amk?
zerre utanıp sıkılmadan eğer galatasaray - trabzonspor kalırsa başa baş şampiyonluk yarışında en koyu trabzonludan daha da trabzonsporlu olur bu yüzsüz arkadaşlar.
17.02.2020 · 44. sıra
paul sahillleri
16.02.2020 12:40