Sık geçen başlıklar

fb taraftarı ts'yi mi destekler gs'yi mi 1

ekşi'de gör
fenerliler bir tek kendi takımlarını desteklermiş.

(bkz: götüm)

geçen sezon başakşehir şampiyon olsun diye bir taraflarını yırtanlar kimdi amk?

zerre utanıp sıkılmadan eğer galatasaray - trabzonspor kalırsa başa baş şampiyonluk yarışında en koyu trabzonludan daha da trabzonsporlu olur bu yüzsüz arkadaşlar.