Sık geçen başlıklar

fazla tarttığı çiğ köfteyi geri alan esnaf 1

ekşi'de gör
sene 2007, babam 1 kilo kıyma istedi kasaptan.tarttı verdi kıymayı babama. örneğin 1 kilo 40 lira ise 40.25 tl gelmiş. babam çıkarıp 100 tl vermişti sanırım. abi 25 kuruş bozuğunuz var mı dedi? babamda ceplerine bakındı bulamadı. halbuki zaten parasını fazlasıyla vermişti. abi eti alabilir miyim geri dedi? babam şaşkın bir şekilde verdi kasap kağıdını açtı minicik bir parça 25 kuruşluk kısmını geri aldı öyle verdi. üstünden 15 sene geçmesine rağmen o mahallede ne kadar tanıdığım varsa bu olayı anlattım ordan alışveriş yapmasınlar diye. muhitimize zincir kasap marketler açılmasıyla tutunamadılar zaten gittiler. bizde insana hizmet ediyoruz. müşteriye az naif davranın.