önünüze gelen her entry'de "lan ben bunu ne ara favladım?!" gerginliği yaşatan buton.
renginin değiştiğini anlamak için bir kez fava basanlar favlasın.
edit: aha rengi geri gitti.
(bkz: noldi rengin soldi)
04.05.2016 · 21. sıra
cevirimanyagi
22:51 ~ 23:24