biliyorum ki bu bir trol. kışkırtma deniyor. ama bunun gibi düşünen cahillere birkaç kelam etmek isterim.
osmanli denilen, tarım ve köylü nüfuslu din devletini atatürk yikmadi. 300 yıldır gelişmiş batı her pozisyonda sikiyordu zaten. atatürk anadoluyu kurtardi. gücümüz buna yetiyordu. türklüğe tarih sahnesinde son bir şansti bu. bu şansı deferlendiremedik o ayri, birkac yüzyıl içerisinde gelişmemiş tum toplumlar köle olacaklar, hoş gerci su anda da koleler.
bir de şunu soyleyeyim siz şeriat sevicilere. atatürk sizin tayyibinize benzemez. tayyip ölür bu ülke eski dinamiklerine geri doner. atatürk öldükten 500 yil sonra bile şeriat gelmez. hele osmanlı hic gelmez. simdi siktirin gidin.
25.12.2018 · 14. sıra
whereareyou
24.12.2018 14:25