Sık geçen başlıklar

fatih terim'e 44 milyon tl ödenmesi 2

ekşi'de gör
fatih terim'e değil ona bu parayı verenlere kızmamız gereken durum. sen yılmaz vural' ı asgari ücrete milli takımın hocası yaptın da bu adam başına silah dayayıp da mı bu parayı istedi? şöyle bir örnek verelim, işverensin sen adama dedin ki şu sandalyeyi al şurada otur günboyu sana ayda 20 bin tl veriyorum, diyorsun. diğer adama da sabahtan akşama kadar sırtında taş taşı, sana 2 bin tl veriyorum diyorsun. ikisi de kabul ediyor. şimdi bu taş taşıyan abi ulan ben taş taşıyorum bana 2 bin bu adam sandalyede oturuyor 20 bin. diye hayıflansa içten içe adama kızar ama hakkı var mı, işverene kızması gerekmez mi?
ne yazık ne günahtır. galatasaray'dan ayırmak için öyle sözleşme yapar sonra adamı kovarsan oda hakkı olan parasını alır normal olarak. ne yapsaydı yıldırım demirören'e mi bıraksaydı. burada eleştirilmesi gereken tff'dir demek istiyorum da onun eleştirilmeyecek yeri mi kaldı ki ???