Sık geçen başlıklar

fatih terim ve arda turan'ı sevmeyen galatasaraylı 1

ekşi'de gör
içinde bulunduğum topluluk.

kimse kusura bakmasın inanılmaz antipatik ve itici geliyorlar.

şimdi istatistikçiler başlarlar nası galatasaraylısın şu kadar kupa kazandırdı diğeri bu kadar para kazandırdı geyiğine ne alaka amk sevmek için başarı ve para diye bi şart mı var mı?