korona herkeste ağır geçmiyor. bazı kişilerin hiç hissetmeden atlattığı defalarca bildirildi. sıradan bir insan olsa, kendisine test dahi yapılmayacaktı. ikişer kere test yaptılar bu adamlara.
sen de bu illeti 1 ay önce geçirip atlatmış olabilirsin. kimin haberi olabilir?
31.03.2020 · 32. sıra
yasak kardesim yasak
30.03.2020 16:11