Sık geçen başlıklar

fatih sultan mehmet'in denize doğru sürdüğü at 1

ekşi'de gör
"espri yapmayı bilmeyen özenti tiplerin esprileri de hiç çekilmiyor, ben at halimle utanıyorum, o utanmıyor. şu esprinin tutacağını düşünerek üşenmemiş yazmış, inanılır gibi değil insan hayret ediyor valla" diye düşünen attır.

edit: altta birisi de "atalarımıza saygısızlık var hem de yapan bir kondüktör, cehennemde yanacaksınız yazmış".

yok arkadaş ya olmayacak bu ülke. her yanı mal dolmuş.