Sık geçen başlıklar

fatih portakal'ın twitter'da yediği ayar 1

ekşi'de gör
keşke fatura gün sayısını okusaydı. biri 15 günlük diğeri 17 günlük. yıllardır yapılan rutin bir uygulama. benim de başıma geldi. ayrıca bunu öğreneceğin yer twitter değil. ararsın müşteri hizmetlerini durumu sorarsın. verilen cevap tatmin etmediyse twit at, kampanya başlat haber yap. hadi diyelim twitter üzerinden sordun
--- spoiler ---

"bu şimdi ne demek? mayıs ayı içinde 2. @igdaskurumsal faturası. ya beni enayi gördünüz ya da bir şeyler çeviriyorsunuz? benim gibi acaba ne kadarız? tatmin edici cevabınız nedir?"
--- spoiler ---

diye direk suçlayıcı "seni gidi seni bak beni dolandırmaya çalışıyordun ama ben seni yakaladım"şeklinde bir twit hiç atmazsın. dili cidden çok yanlış

tamam igdaş'ın bunu habersiz yapması bir hata. sözleşme dahilinde bunu yazıyor olsan bile haber verebilirsin. millete "lan bbiri bişi mi yaptı acaba" paranoyasına sokmazsın ki bunu yapman çok basit. zile basıp ev sakinlerine haber verebilir, mesaj atabilir, mail atabilir. hiç bişi yapmasan "bakım için doğalgaz saatinizi değiştirdik" diye yeni taktığın saate bir sticker yapıştırabilirsin.

ez cümle her iki tarafta hatalı. igdaş durumu bildirmemiş. portakal da bunu fırsata çevirmeye çalışmış. ülkenin bu gündeminde açıkçası saçma, üzücü ve komik olmuş. hele muhalefet topladığı puanları koruma, yeni puan ekleme çabasındayken muhalefete yakın bir gazetecinin yaptığı çok ama çok yanlış olmuş.