fatih altaylı, birkaç gündür konuşulan diyanet işleri başkanı ali erbaş'ın "lutiliği, eşcinselliği lanetliyor. nedir bunun hikmeti? hastalıkları beraberinde getirmesi ve nesli çürütmesidir bunun hikmeti" sözlerine ilişkin yazdığı yazıya gelen tepkilere yanıt vermiş.
söz konusu yazıda şunları söyleyerek gönülleri fethediyor:
"birkaç gün önceki yazımda 'o zaman eşcinsellerden vergi almayın' dememi bazıları hiç vergi alınmasın diye yorumlamış.
olur mu öyle şey.
ben sadece diyanet payı alınmasın dedim.
hatta daha da açık bir teklifim var.
'inanç vergisi' diye bir vergi koyulsun.
'ben inançlı değilim' diyenler ya da camileri kullanmayanlar bu vergiyi ödemesin.
çünkü bazıları diyor ki, 'almanya’da kilise vergisi var'.
doğru var.
hristiyanım diyenler, kiliseye gidenler veriyor."
01.05.2020 · 2. sıra
gizli sinefil
30.04.2020 11:12