Sık geçen başlıklar

fatih altaylı'nın abd tr'ye müdahale edecek demesi 1

ekşi'de gör
siktir diyenlerdeki boş özgüvene hayranım.

ulan adamın askerini sokmasına bile gerek yok. istediği ortamı adım adım oluşturup sana öyle bir ambargo koyar ki, götünü toparlaman en az 50 yılını alır. petrolün yok, doğalgazın yok, hayvancılığın bitmiş, tarımın bitmiş, kendi kendine yetebildiğin günler çok eskilerde kalmış, ordun yapısal olarak hallaç pamuğu gibi atılmış, liyakat sistemi komple çökmüş, en az 5 milyon yarı insan-yarı vahşiyi ülkene kontrolsüzce almışsın(aç kaldıklarında insan yer lan bunlar.) daha hala bikbikbik hamaset.

böyle bir ambargonun küçük bir örneğini yiyen, doğalgazı olan, senden onlarca kat daha kuvvetli rusya bile zar zor toparlanıyor. sen kimsin ki siktir diyebiliyorsun??