şimdi ben, allahla konuştum faruk çelik ile bir birlikteliğimiz yok dedi desem herkesin garibine gider, deli lan bu derler.
18 milyon oy almış bir partinin reklamında allah bizimle beraber deyince kimsenin garibine gitmiyor.
sizce bu garip değil mi ?
28.10.2015 · 13. sıra
hokage
27.10.2015 17:42