Sık geçen başlıklar

fakirlerin osuruğunun daha pis kokması 2

ekşi'de gör
sebebi helicobacter pylori'dir. gerçek bir olaydır.

fakirler besin değeri çok düşük gluteni çok yüksek "ekmek" yer. midede* helikobakteria ürer. ciltleri bile pis kokar.

sağlıklı beslenmek şart. ayrıca bu bozulan bağırsak sağlığı ömrü kısaltır ve hasta yapar.

hayat maalesef acı. ucuz ekmeğin bile zararı çok.

o yüzden onurlu bir yaşam için hukuk üstünlüğü şart.

fakir neden fakir biliyor musun? hırsızlık olduğu için.

almanya da var mı öyle büyük vurgun? hırsızlık falan? yok dimi? heh o yüzden oradaki çöpçü bile yurt dışında tatil yapıyor.

edit: *doktorlar kızdı edit yapıyorum.