gerçekten "demokratik" olup halkı sefalet içinde olan bir ülke var mı?
demokrasiden kastın oy vermek olmadığının farkındasınız değil mi?
03.07.2018 · 23. sıra
desem olmaz mi
02.07.2018 01:31